Att vara sjuk

Att vara sjuk är nog bland de tråkigaste som finns. I början känner man sig väldigt seg och orkar ingenting, då finns det inte mycket att göra åt. Men när man kommer till det tillståndet jag är i nu, det är då det börjar bli riktigt tråkigt. Jag har kollat på alla möjliga filmer och serier i veckan så jag har inte mycket mer kvar att titta på, så.. vad ska jag göra nu? Skulle vilja träna eller gå på en promenad, men jag orkar inte det. Vill bli frisk så att jag kan göra alla möjliga saker utan att vara helt utslagen efter. Någon match blir det inte i helgen, det kan jag kontratera redan nu. har två filmer kvar att se på datorn, det får jag fördriva dagen med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0