en lista för att sysselsätta mig lite

Jag har insett att min senaste kyss… var helt ok (ha ha)

Jag lyssnar på… andra mer än mig själv

Du mår bäst när du… får träna och umgås och skratta tillsammans med mina nära och kära.

Stockholms bästa stadsdel är… SÖDERMALM!!

Jag pratar… väldigt mycket.

Jag älskar/tycker om… när alla i min omgivning mår bra!

Min bästa vän(ner) är… ni vet!

Min första riktiga kyss… minns jag inte. Så bra var den? ha ha

Jag avskyr när folk frågar… om mitt ärr på magen.

Kärlek är… det som håller oss människor vid liv.

Någonstans, tänker någon… Vad ska jag laga för mat idag?

Jag kommer alltid att vara… Matilda Eng.

Jag är hemligt förälskad i… Stefan Lund, ha ha

Sist jag grät var… minns faktiskt inte

Min mobiltelefon är… världens bästa iphone 4!

När jag vaknar på morgonen… är jag kissnödig

Innan jag går och lägger mig… leker jag med min iphone.

Just nu tänker jag på… vad jag ska ha på mig ikväll.

Bebisar är… mysiga!

Homosexuella är… vanliga människor.

Blondinbella är… blond?

Ikväll ska jag… på födelsedagsfirande med tjejerna.

I morgon kommer jag… spela match och spendera kvällen med laget med alkoholhaltiga drycker.

Jag vill verkligen… åka till STOCKHOLM nu! Snart där! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0