Helg igen

Det är torsdag och jag har tagit helg igen. Har haft fullt upp hela veckan, fick hoppa in och jobba i Gnosjö måndag och tisdag. Igår hade vi redovisning av fallbeskrivningen och idag har vi suttit och skrivit klart den sista uppgiften i delkurs 2, endast redovisning av kartläggningen kvar, den är på måndag.  Delkurs 3 börjar inte förrän måndagen därefter så en hel vecka ledigt, det tackar vi inte nej till. Har satt upp mig på jobb här i Växjö så hoppas att de plingar till i mobiltelefonen så jag får jobba lite. På tal om jobb så har jag fått ännu ett erbjudande på sommarjobb, ska dit nästa torsdag och se vad det innebär och efter det tacka ja eller nej. Hoppas att det är ett jobb som kan passa mig så jag får jobba lite i sommar.

Nu ska jag slänga mig i soffan och slappa lite, ska träna på gymmet med Daniella klockan nio ikväll. Vi hörs, förhoppningsvis dröjer det inte lika länge innan jag skriver igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0