lördagförmiddag

Sitter här i min soffa och har precis ätit frukost och njuter av livet. Ska spendera förmiddagen i Hovshaga sporthall för den allra sista hemmamatchen med Teleborg IBF. Det är lite sorgligt, men finns inget att göra åt. Gårdagen började med att jag fick tillbaka Mattetentan, fick ett oväntat VG på den. Jag kan erkänna att jag aldrig fått ett VG i ämnet matematik någonsin så det kändes skönt. Kvällen spenderades hos Emma tillsammans med henne och Daniella. Åt tacos och spelade buzz, tiden bara rann iväg när vi spelade. Mycket trevlig fredagkväll, tackar för det tjejer. Ikväll har jag faktiskt ingenting planerat, förrän nio när Mimmie slutar. Innan dess ska jag nog kolla på melodifestivalen och njuta ännu mer av livet. Nu ska jag dricka mitt kaffe innan jag beger mig mot Hovshaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0