VÅR

Våren verkar har kommit till Växjö på riktigt nu, det har varit 10 grader och sol hela dagen, jag älskar det. Ska strax gå runt Växjösjön med Daniella, underbart i kvällssolen. Till helgen åker vi mot Gnosjö ett gäng. Jag åker själv redan på torsdag, ska jobba fredagmorgon. Sedan kommer Daniella på fredagen och då ska vi till jönköping för lite shopping och innebandy med Evelina. På lördag kommer resten av växjögänget, blir god mat, förfest och sedan Daniel Adams Ray på Gisleparken. En bra helg ser det ut att bli med andra ord!
Nu ska jag bege mig ut strax. Ha en trevlig tisdagkväll!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ha de så skoj ikväll gumman! Blir nog bra ös!

KRam

2011-03-26 @ 16:56:30
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0